luni, 9 mai 2011

fata din vise

Fata agila, in viteza si cu multa personalitate si oleca de gust. Figura ii subliniaza plusurile. Despre ea mi-am amintit ascultand "One". Era sfarsitul ailor 90, cand lumina se stingea din plin, casele erau ieftine, iar lumea incerca sa plece din rm. Atunci am decis impreuna sa venim aici. Ma rog, nu pt mult timp, am plecat relativ rapid inapoi in .ro... Era fata care va prefera barbatii puternici, chiar daca asta inseamna bodyguard, in orice caz nu parea fata potrivita pt mine. Avea acel mers - in ciuda tuturor - care tradeaza multa singuratate intr-un orasel in care toti se cunosc, iar privirea, pe sub sprancene. Si totusi ne-am cunoscut. Am fost impreuna si ne-am facut sa suferim reciproc. Multi ani am ramas cu gandul la ea. Si acum mi-am amintit-o. De ce scriu toate astea? Pt ca ma enerveaza blogurile despre solutii, despre politica, despre cotidianul mediatic. Or, eu am uitat sa scriu, am uitat sa fotografiez. Mi-am vandut sufletul. In schimb am ajuns ceea ce demult imi doream - un burghez, filistin. (traiasca nabokov, cu a lui concept intraductibil de Poslosti!) deci, despre singuratate este acest blog, despre gustul amar de bautura de a doua zi, din gura femeii pe care vrei s-o saruti, despre tremurul din maini, cand te scoli si nu stii incotro s-o apuci, despre fericirea singulara a fetitei cu cosite, care se da in scrinciob, intr-o zi insorita. Despre nimic. Asa ca, daca vreti, hai sa scriem impreuna, aici sau in alte parti, nu lucruri destepte ci ce ne doare pe fiecare.

2 comentarii: